Marta – Miquel Martí i Pol

marta

Aquests profunds silencis plens de tu,
aquests silencis clars i vehements
tan plens de tu que ja tot hi és sobrer;
Aquesta solitud sense després
que compartim fins a esgotarne els sons;
Aquesta quietud que vulnerem
a penes amb els ulls o bé amb les mans
és un projecte i un acompliment
Marta, l’embruix de tu m’ha tant sotmès
que ja ni em dol la vida que no visc
i em perdo amb tu per llocs inconeguts
i no hi ha espai entre el teu cos i el meu
Arribarem al cor de l’espiral
ponts a través, sense temor del vent,
mans a través, esperonats pel foc.
Boja com jo, m’escoltes i somrius
Tots els camins son bons per fer camí.

Published in: on 31 marzo 2009 at 12:04 AM  Dejar un comentario  
Tags: , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://poesiaybelleza.wordpress.com/2009/03/31/marta-miquel-marti-i-pol/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Responder

